Przebudowa podjazdu oraz remont pomieszczeń w budynku Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 252 45 52, faks 041 253 17 44.
•Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa podjazdu oraz remont pomieszczeń w budynku Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz remont pomieszczeń Międzyzakładowego Ośrodka Medycyny Pracy w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Ekonomii. Do remontu zostały przeznaczone : poradnia dziecięca i hol przy recepcji. Poradnia dziecięca - główne prace do wykonania w ramach remontu zostały określone w załączniku nr 3-1 do SIWZ- do wykonania między innymi: demontaż okna, podokienników, grzejnika; rozebranie ściany; demontaż umywalki, baterii umywalkowej; rozebranie wykładziny ściennej z płytek, posadzek z płytek PCV wymurowanie ścianek działowych gr.12 cm; skucie cokolików; uzupełnienie tynków ; montaż drzwi aluminiowych; gruntowanie podłoży; malowanie farbą olejną, farbami poliwinylowymi, demontaż i montaż okien z PCV; posadzki z płytek o wymiarach 30x30; demontaż i montaż drzwi; montaż umywalek, baterii umywalkowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.45.30.00-7, 45.43.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
•Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
•Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
3.wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości robót min. 50.000 zł -brutto-.
4.dysponują - lub będzie dysponował wykonawca- osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robót dla branży ogólnobudowlanej.
5.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów -spełnia- lub -nie spełnia-.
6. Wykonawca, który nie spełni ww warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
•Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa :
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz,Wymagana forma dokumentu - oryginał
b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę
c. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę
d. wykaz robót budowlanych -druk wykazu robót zał. nr 6- wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia tego warunku wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonał co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną o wartości robót min. 50.000 zł -brutto-. Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę
e.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania i nadzorowania robotami dla branży ogólnobudowlanej -druk wykazu osób zał. nr 7 do siwz-. Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - oryginał - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę składającego ofertę
f. Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do niniejszej siwz. Wymagana forma dokument - oryginał
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej to zamiast dokumentów, o których mowa w: a. pkt X ppkt 2b, 2c, 2d, siwz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, a w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 5 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=20028.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 50 - Księgowość.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Międzyzakładowy Ośrodek Medycyny Pracy ul. Ekonomii 4, 26-110 Skarżysko-Kamienna pok. nr 50 - Księgowość.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów