BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Przebudowa drogi powiatowej nr 0557T Skarżysko - Kamienna - Mirzec na odcinku od bocznicy kolejowej do Urzędu Gminy

Drukuj
1 2 3
Skarżysko-Kamienna: Przebudowa drogi powiatowej nr 0557T Skarżysko - Kamienna - Mirzec na odcinku od bocznicy kolejowej do Urzędu Gminy
Numer ogłoszenia: 257908 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 0557T Skarżysko - Kamienna - Mirzec na odcinku od bocznicy kolejowej do Urzędu Gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0557T Skarżysko - Kamienna - Mirzec na odcinku od bocznicy kolejowej do Urzędu Gminy obejmująca m.in.: - roboty pomiarowe i przygotowawcze; - roboty rozbiórkowe - nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm., krawężnika 15, obrzeży trawnikowych 20x6; - roboty ziemne; - roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem ziemi urodzajnej; - w zakresie jezdni: ustawienie krawężnika betonowego 20 na ławie betonowej z oporem, podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm, frezowanie nawierzchni grubości 4cm, wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm; - w zakresie chodników - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej kostka szara , nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej kostka kolorowa, ustawienie obrzezy trawnikowych 20x6 cm,; - regulacja wysokościowa: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - wpusty uliczne, studnie teletechniczne, zawory. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Gminą Skarźysko Kościelne a Powiatem Skarżyskim. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera : - opis techniczny - zał. nr 9, - przedmiar robót - zał. nr 10, - szczegółowa specyfikacja techniczna - zał. nr 11 Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: - urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na koszt własny oraz zabezpieczenia terenu na którym wykonywane będą prace. - zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i p.poż., - usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kody CPV: 45233140-2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (50%) ,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ( tj. W przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: wykonał co najmniej: a. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych o powierzchni minimum 2.000 m2;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a. dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wskaże co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności: - drogowej (kierownik budowy) b. przedłoży oświadczenie, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy wykonanie robót dodatkowych koniecznych oraz robót zamiennych, zdefiniowanych w ust. 6, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy, a także ograniczenie zakresu rzeczowego w sytuacji, gdy wykonanie danych robót zwanych w dalszej części umowy robotami zaniechanymi będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy bądź też z innych nieprzewidzianych przyczyn, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 7 i 8. 6. Za roboty dodatkowe konieczne uznaje się roboty, które przewidziane były w opisie technicznym, ale nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót, bądź też wynikają one z rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami. Za roboty zamienne uznaje się rozwiązania zamienne, które mogą być wprowadzane w stosunku do przewidzianych w opisie technicznym i przedmiarze robót, ale nie będą wykraczać poza zakres zamówienia, powodować istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy oraz będą korzystne dla Zamawiającego. 7. Roboty dodatkowe konieczne oraz roboty zamienne a także roboty zaniechane mogą być wykonywane (lub zaniechane) wyłącznie na podstawie protokółu konieczności sporządzonego przez przedstawicieli Zarządu Dróg Powiatowych oraz Wykonawcy przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. 8. Wystąpienie okoliczności opisanych w ust. 5 nie wymaga zawarcia z wykonawcą aneksu do umowy, ale na skutek ich wystąpienia może ulec zmianie termin wykonania umowy zgodnie z postanowieniami § 4 umowy oraz zmiana wynagrodzenia wykonawcy zgodnie postanowieniami § 11 umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niezależnych od wykonawcy okoliczności, w szczególności zaś: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych koniecznych lub zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5, c) wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, o których mowa a art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności. 5. Dopuszcza się zmianę terminu przedłużenia wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia przestojów i opóźnień ze strony Zamawiającego, b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, znaleziska archeologiczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót, c) w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności. W w/w przypadkach strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 6. W przypadku przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy zostanie zawarty aneks do umowy. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone w oparciu o kosztorys powykonawczy za faktycznie wykonane ilości jednostek obmiarowych i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym (ceny jednostkowe robót będą przyjmowane z kosztorysu ofertowego, a ilości wykonanych robót z książki obmiaru), z uwzględnieniem zmian na skutek wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 1 ust. 5 niniejszej umowy oraz postanowień zawartych w ust. 4. 4. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych lub robót zamiennych wycena tych robót zostanie dokonana w oparciu o założenia: a) jeżeli wystąpią roboty, które odpowiadać będą opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym cena jednostkowa tych robót przyjęta zostanie z kosztorysu ofertowego, b) jeżeli wystąpią roboty, które nie będą odpowiadać opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego sporządzenie kalkulacji oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Jeżeli cena jednostkowa przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu będzie skalkulowana niezgodnie z w/w postanowieniami Zamawiający wprowadzi korektę ceny opartą na własnych wyliczeniach. Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen oraz przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wysokość wynagrodzenia wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian. 5. Nie przewiduje się możliwości wzrostu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 7. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikająca z ostatecznego rozliczenia robót objętych umową wymagać będzie sporządzenia aneksu. 8. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania w toku realizacji przedmiotu umowy robót dodatkowych nieprzewidzianych, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych, wycena tych robót zostanie sporządzona zgodnie z zasadami określonymi w ust. 4. Podstawę udzielenia zamówień dodatkowych stanowić będzie protokół konieczności sporządzony przez przedstawicieli Zarządu Dróg Powiatowych i Wykonawcy przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna pokój 412 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-08-19 02:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-08-19 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html