Protokół Nt 18/2013 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 8 maja 2013 roku
Protokół Nr 18/2013
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
z dnia 8 maja 2013 r.
W posiedzeniu udział wzięli:
Członkowie Zarządu Powiatu:
- Michał Jędrys - Starosta
- Waldemar Mazur - Wicestarosta
- Stanisław Dymarczyk - Członek Zarządu Powiatu
- Zenon Nowakowski - Członek Zarządu Powiatu
- Katarzyna Bilska - Członek Zarządu Powiatu
Stali uczestnicy posiedzenia:
- Małgorzata Nosowicz - Rzecznik Prasowy
- Małgorzata Łakomiec - Sekretarz Powiatu
- Monika Gębska - Skarbnik Powiatu
Zaproszeni goście:
- Jan Gajda - Przewodniczący Komisji Zdrowia, Pomocy
Społecznej i Polityki Prorodzinnej Rady
Powiatu Skarżyskiego - Dariusz Węgrzyn - Zastępca ds. Medycznych Dyrektora Zespołu
Opieki Zdrowotnej - Andrzej Jarzębowski - Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej
w Skarżysku - Kamiennej
Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys
Posiedzenie protokołowała: Magdalena Jakubiak – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.
Porządek posiedzenia:
- Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenie zmian w budżecie powiatu na 2013 rok,
b) przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego do roku 2015,
c) wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Hubala w Końskich,
d) wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Piaskowej w Końskich,
e) wydania opinii odnośnie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych ul. Odludnej w Rogowie i ul. Łąkowej w Dyszowie. - Przyjęcie informacji na temat funkcjonowania oddziałów szpitalnych pod kątem jakości udzielanych w nich świadczeń zdrowotnych.
- Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu
- Sprawy różne.
Streszczenie posiedzenia:
Starosta – Pan Michał Jędrys powitał zebranych oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.
Zarząd Powiatu przyjął proponowany porządek posiedzenia.
Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) wprowadzenie zmian w budżecie powiatu na 2013 rok (załącznik nr 2)
Skarbnik – Pani Monika Gębska poinformowała, iż zmiany wprowadzone w uchwale wynikają z:
- decyzji Wojewody Świętokrzyskiego znak FN.I.3111.78.2013 z dnia 15 kwietnia 2013 r. zmieniającej kwoty dotacji celowych przeznaczonych na kwalifikację wojskową. Zwiększa się dotacja na zadania zlecone o kwotę zł: 13.545 a zmniejsza się dotacja na zadania zlecone na podstawie porozumienia z organem administracji rządowej o kwotę zł: 13.950,
- porozumienia z dnia 4 kwietnia 2013 r. z Gminą Bliżyn na dowóz osób niepełnosprawnych z terenu tej gminy na zajęcia terapeutyczne i rehabilitacyjne
w Powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy. Gmina Bliżyn udzieliła Powiatowi Skarżyskiego pomocy finansowej w kwocie zł:15.000, - pisma Wydziału Finansowego informującego o konieczności zwiększenia środków na zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Bliżyn, gdyż zaplanowana w budżecie kwota jest niewystarczająca. Wynika to z wystąpienia przedłużających się opadów śniegu w miesiącu marcu i kwietniu, co znacząco zwiększyło ponoszone na odśnieżanie koszty. Jednocześnie informuje, iż w związku z opóźnionym regulowaniem należności za dzierżawę (Zakład Zasobów Komunalnych) konieczne jest uiszczenie podatku VAT z wydatków (dział 700 rozdział 70005 §4530). Po wpłaceniu zaległych opłat kwota zapłacona z wydatków zostanie zrefundowana. Na dzień dzisiejszy proponuje się przeznaczyć na ten cel kwotę zł: 1.000. Powyższe niedobory pokrywa się ze środków rezerwy ogólnej,
- pisma Zespołu Szkół Technicznych zwracającego się z prośbą o dokonanie przeniesienia planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 21.000 na zabezpieczenie wypłaty odprawy pośmiertnej oraz na zakup materiałów potrzebnych do przeprowadzenia egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- pisma II Liceum Ogólnokształcącego zwracającego się z prośbą o przeniesienie planu wydatków pomiędzy paragrafami w kwocie zł: 300 na zapłatę należności wynikającej z decyzji ZUS,
- pisma Zespołu Placówek, Opieki, Wychowania i Interwencji Kryzysowej Przystań znak ZPOW 03.341.12.13 z dnia 25.04.2013 r. – przeniesienie nadwyżek planu na dodatkowym wynagrodzeniu rocznym, odpisie na ZFŚS w kwocie zł: 2.636 na zatrudnienie archiwisty, opłaty za energię oraz na podatek od nieruchomości,
- pisma Powiatowego Urzędu Pracy znak DF.0700.42.2013.AŁ z dnia 24.04.2013 r. – zabezpieczenie środków w kwocie zł: 2.500 na szkolenia pracowników w związku z wdrożeniem normy ISO 9001.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok.
b) wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Hubala w Końskich. (załącznik nr 3)
Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk poinformował, że zgodnie z powyższą uchwałą opiniuje się pozytywnie wniosek Zarządu Powiatu w Końskich w sprawie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Hubala w Końskich (działka nr ewid. 5023, 534/1, 534/4 od Placu Kościuszki do ul. St. Żeromskiego).
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Hubala w Końskich.
c) wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Piaskowej w Końskich. (załącznik nr 4)
Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk oznajmił, iż zgodnie z treścią uchwały opiniuje się pozytywnie wniosek Zarządu Powiatu w Końskich w sprawie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Piaskowej w Końskich (działka nr ewid. 1724/1, obręb ewidencyjny 3, jednostka ewidencyjna Końskie – miasto, na odcinku od skrzyżowania z ul. Staromłyńską do skrzyżowania z ul. Żwirową).
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Piaskowej w Końskich.
d) wydania opinii odnośnie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych ul. Odludnej w Rogowie i ul. Łąkowej w Dyszowie. (załącznik nr 5)
Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk zapoznał zebranych z treścią powyższej uchwały, zgodnie z którą pozytywnie opiniuje się wniosek Zarządu Powiatu w Końskich w sprawie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych ulicy Odludnej w Rogowie (działka nr ewid. 496/1, 496/2) i ulicy Łąkowej w Dyszowie (działka nr ewid. 281).
Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i jednogłośnie podjął uchwałę w powyższej sprawie.
e) przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego do roku 2015. (załącznik nr 6)
Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur poinformował, że zgodnie z treścią uchwały przyjmuje się do realizacji Powiatowy Program Ochrony Zdrowia Psychicznego do roku 2015 stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.
Zarząd Powiatu jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego do roku 2015.
Ad. pkt. 2. Przyjęcie informacji na temat funkcjonowania oddziałów szpitalnych pod kątem jakości udzielanych w nich świadczeń zdrowotnych. (załącznik nr 7)
Starosta – Pan Michał Jędrys powitał na posiedzeniu Zarządu Pana Andrzeja Jarzębowskiego – Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej, Pana Dariusza Węgrzyna – Zastępcę Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej, a także Pana Jana Gajdę – Przewodniczącego Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Polityki Prorodzinnej Rady Powiatu Skarżyskiego oraz poprosił o zaprezentowanie powyższej informacji, w kwestii dotyczącej funkcjonowania Szpitala Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej.
Pan Andrzej Jarzębowski poinformował, że w w Szpitalu aktualnie zatrudnionych jest łącznie 513 pracowników medycznych, w tym 56 lekarzy na umowę o pracę, 7 na umowę zlecenie, a lekarzy zatrudnionych na umowy kontraktowe - 83,. Ponadto Szpital zatrudnia 240 pielęgniarek, w tym 228 na umowę o pracę, 1 na umowę zlecenie, 11 na umowie kontraktowej, na umowie o pracę 42 położne, a także 19 fizjoterapeutów oraz 66 pracowników medycznych.
Następnie Dyrektor oznajmił, że w 2012 roku złożono 13 pisemnych skarg. Największa ilość skarg została złożona w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. Stanowiło to ponad 30% łącznej liczby skarg. Równocześnie należy wspomnieć o znaczącej ilości pochwał i podziękowań, które zostały złożone w 2012 roku, a było ich 27.
Dyrektor przypomniał, iż od czerwca 2012 roku trwają nieustające prace zmierzające do poprawy jakości procesu leczenia i odzyskania przez niektóre oddziały szpitalne traconej przez lata renomy. Należy przypomnieć, że zdecydowane obniżenie jakości leczenia nastąpiło na skutek sytuacji kryzysowej z połowy ubiegłego roku. Jej skutki są i będą odczuwalne w najbliższym czasie. Sytuacja ta doprowadziła do rozpadu wielu zespołów lekarskich, co miało i ma wpływ na ilość i jakość leczenia pacjentów.
Jednocześnie Dyrektor wspomniał o mankamentach wynikających z niedoborów sprzętowych jak i zaniedbań w utrzymaniu infrastruktury na poziomie oczekiwań sanitarnych i epidemiologicznych, które przez ostatnie miesiące są systematycznie usuwane i korygowane. Pomimo trudności finansowych planowane są zakupy podstawowych urządzeń, które są niezbędne dla podniesienia
i poprawy jakości samego procesu leczenia.
Dokonywane w szpitalu remonty, zmiany lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych oraz doposażanie w sprzęt ma na celu, oprócz podniesienia jakości procesu leczenia racjonalizację ekonomiczną tego procesu. Dyrektor nadmienił, że największym priorytetem jest budowanie w poszczególnych oddziałach szpitalnych wysoko wykwalifikowanej kadry medycznej.
Należy wspomnieć o bardzo dużym zaangażowaniu kadry medycznej w stałe poddawanie się procesom podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz uzyskiwania certyfikatów jakości. Szczególne znaczenie ma tu Certyfikat Centrum Monitorowania Jakości, nadany przez Ministra Zdrowia. Również w najbliższych tygodniach będą zakończone prace związane ze zmianą organizacji pracy w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym, w tym także reorganizacja pracy personelu medycznego zabezpieczającego prace Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
Przy planowaniu działań, Dyrektor Jarzębowski wspomniał o kontynuacji prac związanych ze skróceniem czasu załatwienia formalności w Izbie Przyjęć, poprawą poziomu uprzejmości personelu pracującego w Izbie Przyjęć i SOR, poprawą wyposażenia sal chorych, głównie Oddziału Chirurgicznego i Dziecięcego, poprawą poziomu realizacji i jakości pracy personelu sprzątającego, utrzymaniem i poprawą poziomu żywienia pacjenta, skróceniem czasu oczekiwania na konsultacje, wykonywania badań oraz otrzymywania ich wyników, utrzymania poziomu warunków socjalnych, a także pór odwiedzin i stosunku personelu do osób odwiedzających. Dużą pomocą dla stałego monitorowania poziomu jakości leczenia są ankiety przeprowadzane wśród pacjentów przebywających w szpitalu.
Następnie głos zabrał Zastępca ds. Medycznych Dyrektora Szpitala Powiatowego – Pan Dariusz Węgrzyn, który omówił przyrost kadry medycznej w poszczególnych oddziałach. Na dzień 07.05.2013 r. na oddziałach szpitalnych brakuje pojedynczych lekarzy takich jak: lekarza rehabilitanta, lekarza chorób zakaźnych, lekarza neonatologa, lekarza anestezjologa. Są to specjalizacje deficytowe, z którymi borykają się szpitale w całej Polsce.
Następnie Dyrektor oznajmił, iż udało się odbudować najbardziej zagrożony w funkcjonowaniu oddział chirurgii, pozyskano szefa w postaci lekarza chirurga z Ośrodka Klinicznego w Lublinie oraz specjalistę w dziedzinie chirurgii.
Dyrektor Węgrzyn poinformował, że pomimo trudnych uwarunkowań systemowych i finansowych w ochronie zdrowia Dyrekcja Szpitala nieustannie dąży do tworzenia jak najlepszych warunków leczenia i pobytu pacjentów w Szpitalu oraz do ciągłego podnoszenia standardów diagnostyki i terapii.
Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości informację na temat funkcjonowania oddziałów szpitalnych pod kątem jakości udzielanych w nich świadczeń zdrowotnych.
Ad.pkt. 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu Skarżyskiego.
Starosta – Pan Michał Jędrys zapoznał zebranych z pismem Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, w którym zwrócono się z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie wyrażenia zgody na sporządzenie wykazu lokali przeznaczonych do wynajmu w trybie bezprzetargowym oraz na uruchomienie procedury przetargowej na wynajem lokali: nr 203 i 204 o pow. 13,70 m² i 13,84 m², nr 231 o pow. 13,20 m², nr 232 o pow. 13,62 m², nr 229 i 230 o pow. 13,75 m² i 13,62 m², nr 108 o pow. 11,3 m², nr 109 o pow. 11,3 m², mieszczących się w budynku przy ul. Sikorskiego 20 oraz lokalu nr 309 o pow. 18,30 m², znajdującego się w budynku przy ul. Plac Floriański 1. (załącznik nr 8)
Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na wynajem lokali w trybie bezprzetargowym oraz na uruchomienie procedury przetargowej na wynajem wolnych lokali mieszczących się w budynku przy ul. Plac Floriański 1 oraz przy ul. Sikorskiego 20, zgodnie z treścią przedmiotowego pisma.
Starosta – Pan Michał Jędrys odczytał pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, który zwrócił się do Zarządu Powiatu z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie zawarcia nowych umów z najemcami lokali w budynku przy ul. Sikorskiego 20, uwzględniających nowe zasady kosztów eksploatacji zgodnie z kalkulacją kosztów. Umowy obecnie obowiązujące nie uwzględniają faktycznych kosztów użytkowania budynku.
W piśmie poproszono jednocześnie o wyłączenie ze zmian umów Sądu, Prokuratury oraz Banku PKO BP, gdyż instytucje te rozliczają się na odmiennych zasadach niż pozostali najemcy lokali. (załącznik nr 9)
Zarząd Powiatu przychylił się do prośby Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego i wyraził zgodę na wprowadzenie zmian do umów najmu lokali mieszczących się przy ul Sikorskiego 20, w części dotyczącej kosztów eksploatacji pomieszczeń, zgodnie z nowymi zasadami, tj. kalkulacja kosztów. Zobowiązano jednocześnie Wydział Organizacyjno – Administracyjny do poinformowania najemców o zmianie sposobu naliczania przedmiotowych opłat.
Starosta – Pan Michał Jędrys zreferował pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, w sprawie wyrażenia zgody na korektę faktur dla najemcy lokalu mieszczącego się w budynku przy ul. Sikorskiego 20.
W piśmie wyjaśniono, że z dniem 15.04.2013r. najemca miał zmienić dotychczas zajmowany lokal na II piętrze na lokal mieszczący się piętro niżej w tym samym budynku, co nie było jednak możliwe z powodu przedłużających się prac remontowych. Fakt, iż najemca nie zajmował fizycznie nowego lokalu nie został jednak uwzględniony, i zgodnie z umową wystawiono dwie faktury, tj. do 15.04 za wynajem pomieszczeń na II piętrze, a od. 15.04 za pomieszczenia piętro niżej. (załącznik nr 10)
W związku z powyższym wydział zaproponował wystawienie jednej faktury za faktyczny okres zajmowania pomieszczeń znajdujących się na I piętrze budynku przy ul. Sikorskiego 20, i anulowanie faktury za wynajem pierwszego piętra, którego najemca fizycznie nie zajmował.
Zarząd Powiatu odłożył podjęcie decyzji do czasu uzyskania opinii radcy prawnego w przedmiotowej sprawie.
Starosta – Pan Michał Jędrys odczytał pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego zawierające prośbę o podjęcie decyzji w sprawie potwierdzenia ustaleń warunków wynajmu pomieszczeń dla Stowarzyszenia Amazonek. Po rozmowach przeprowadzonych ze Starostą ustalono, że Stowarzyszenie będzie wynajmowało dwa pomieszczenia o łącznej powierzchni 19,9 m² za kwotę 250 zł brutto wraz z kosztami utrzymania w wysokości 6,05 zł brutto za m². (załącznik nr 11)
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wynajem dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Sikorskiego 20 dla Stowarzyszenia Amazonek, zgodnie z ustaleniami przedstawionymi w przedmiotowym piśmie.
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, w którym zwrócono się z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie wyrażenia zgody na umieszczenie tablic informacyjnych na I piętrze w budynku przy ul. Sikorskiego 20 oraz na II piętrze w budynku przy ul. Pl. Floriański 1. Nadmieniono, że koszty z tym związane zostaną pokryte przez najemców lokali, których nazwa firmy miałyby widnieć na przedmiotowych tablicach. (załącznik nr 12,13)
Starosta – Pan Michał Jędrys wyraził zdanie, że lepszym rozwiązaniem będzie zamontowanie na parterze obu budynków ogólnej tablicy informacyjnej, podzielonej na moduły, których wymiary określi Wydział Organizacyjno-Administracyjny. Rusztowanie pod wspomniane tablice zostanie zamontowane na koszt Starostwa, natomiast za umieszczenie szyldów z informacją o prowadzonej w budynku działalności ponosić opłaty będą najemcy poszczególnych lokali.
Przewodniczący poddał powyższą propozycję pod głosowanie:
- za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu – Pani Katarzyna Bilska, Pan Stanisław Dymarczyk i Pan Zenon Nowakowski).
Zarząd Powiatu jednogłośnie przychylił się do propozycji Starosty – Pana Michała Jędrysa.
Starosta – Pan Michał Jędrys zapoznał zebranych z pismem Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego, który zwrócił się z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie pomieszczeń w podpiwniczeniu budynku przy ul. Plac Floriański 1 dla Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.
W piśmie nadmieniono, że Stowarzyszenie na własny koszt wydzieli pomieszczenie (metraż około 25 m²), za które będzie ponosić opłaty w kwocie 3,50 zł m², zgodnie z uchwałą Zarządu Powiatu. (załącznik nr 14)
Z uwagi na konieczność przeprowadzenia remontu Stowarzyszenie może zając lokal za około 2 miesiące, do tego czasu meble zostaną przechowane w pomieszczeniu sąsiednim.
Po dokonaniu szczegółowej analizy Zarząd Powiatu wyraził zgodę na wynajem pomieszczeń w podpiwniczeniu budynku przy ul. Plac Floriański 1 dla Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków na okres 3 lat.
Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski odczytał pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych, która zwróciła się prośbą o przyznanie dodatkowych środków finansowych na bardzo pilne usunięcie awarii rur wodno – kanalizacyjnych w kanałach oraz naprawę zaworu bezpieczeństwa od ciepłej wody w wymiennikowni szkolnej w budynku szkoły przy ulicy Powstańców Warszawy 11 w Skarżysku – Kamiennej.
Awaria generuje miesięczny koszt utrzymania budynku szkoły. Jej usunięcie pozwoli na zmniejszenie opłat z tytułu używania wody i ścieków. Szacowany koszt usunięcia awarii wynosi ok. 10.000 zł. (załącznik nr 15)
Pan Zenon Nowakowski zaproponował, aby awaria została usunięta w ramach środków ujętych w planie prac remontowych na rok 2013 w Zespole Szkół Ekonomicznych
w Skarżysku – Kamiennej.
Zarząd Powiatu jednogłośnie zaakceptował propozycję Członka Zarządu – Pana Zenona Nowakowskiego.
Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował zebranych, że Dyrektor Zespołu Szkół Samochodowo – Usługowych zwróciła się z prośbą o wyrażenie zgody na zatwierdzenie dotychczasowej liczby etatów pracowników administracji i obsługi w liczbie 8. (załącznik nr 16)
Przewodniczący poddał pod głosowanie wyrażenie zgody w przedmiotowej sprawie :
- za głosowały 4 osoby (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu – Pani Katarzyna Bilska i Pan Stanisław Dymarczyk),
- przeciw 1 osoba (Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski).
Zarząd Powiatu wyraził zgodę na pozostawienie 8 etatów administracji i obsługi w Zespole Szkół Samochodowo – Usługowych im. W. „Oseta” Wasilewskiego w Skarżysku – Kamiennej.
Sekretarz – Pani Małgorzata Łakomiec odczytała pismo Zespołu ds. Promocji, w którym poinformowano, iż Wydawnictwo Max Media Wydawca Magazynu Gospodarczego FAKTY zwróciło się z ofertą udziału Powiatu Skarżyskiego w części komercyjnej wydania okolicznościowego albumu poświęconego powiatom pt. „15 lat Polski Powiatowej”. (załącznik nr 17).
Koszt netto udziału w tym projekcie zawierający rabat dla członków Związku Powiatów Polskich wynosi: ½ strony A4 - 900 zł, 1 strona A4 – 1624 zł, 2 strony A4 – 3400 zł + 23 % VAT.
Zarząd Powiatu nie wyraził zgody na udział Powiatu Skarżyskiego w części komercyjnej wydania okolicznościowego albumu poświęconego powiatom pt. „15 lat Polski Powiatowej”.
Ad. pkt. 4. Sprawy różne.
Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił wniosek GG-II.680.2.3.22.2013 sporządzony przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami (załącznik nr 18) w sprawie dokonania zmiany polegającej na odłączeniu z księgi wieczystej NrKI1R/00019420/8 nieruchomości oznaczonej jako działka nr 4/9 o powierzchni 0,4190 ha (obręb 2 Borki, arkusz mapy 10) i dołączeniu jej do księgi wieczystej Nr KI1R/00016632/6.
Zarząd Powiatu jednogłośnie zaakceptował powyższe wnioski.
Na tym zakończono posiedzenie Zarządu.
Protokołowała Przewodniczący Zarządu
Powiatu Skarżyskiego
Magdalena Jakubiak
Michał Jędrys
Podpisy Członków Zarządu Powiatu:
- W. Mazur………………………
- S. Dymarczyk …………………
- Z. Nowakowski ………………..
- K. Bilska ………………………
Załączników: 18
Załącznik nr 1 – lista obecności
Załącznik nr 2 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok
Załącznik nr 3 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Hubala w Końskich
załącznik nr 4 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wydania opinii odnośnie pozbawienia kategorii drogi powiatowej ul. Piaskowej w Końskich
załącznik nr 5 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wydania opinii odnośnie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych ul. Odludnej w Rogowie i ul. Łąkowej w Dyszowie
załącznik nr 6 – uchwała Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego do roku 2015
załącznik nr 7 – pismo Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej z dnia 08.05.2013 r.
załącznik nr 8 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 9 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 10 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 11 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 12 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 13 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 14 – pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 06.05.2013
załącznik nr 15 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Ekonomicznych z dnia 06.05.2013 r.
załącznik nr 16 – pismo Dyrektora Zespołu Szkół Samochodowo- Usługowych z dnia 29.04.2013
załącznik nr 17 – pismo Zespołu ds. Promocji z dnia 07.05.2013
załącznik nr 18 – pismo Naczelnika Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru Gospodarki Nieruchomościami GG-II.680.2.3.22.2013
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów