BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 66/2012 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 10 grudnia 2012 r.

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 66/2012
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego
z dnia 10 grudnia 2012 r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

Członkowie Zarządu Powiatu:

1.      Michał Jędrys                                 - Starosta                   
2.      Waldemar Mazur                           - Wicestarosta
3.      Stanisław Dymarczyk                   - Członek Zarządu Powiatu
4.      Zenon Nowakowski                     - Członek Zarządu Powiatu
5.      Katarzyna Bilska                           - Członek Zarządu Powiatu

Stali uczestnicy posiedzenia:

1.      Monika Gębska                             - Skarbnik Powiatu
2.      Małgorzata Łakomiec                   - Sekretarz Powiatu
3.       Małgorzata Nosowicz                  - Rzecznik Prasowy

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys.
Posiedzenie protokołowała: Magdalena Jakubiak – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.

 

Porządek posiedzenia:

1. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) ustalenia godzin pracy i dyżurów aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na 2013 rok,
b) trybu udzielania i rozliczania przez Powiat Skarżyski dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania.
2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:
a) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej”,
b) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”,
c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”,
d) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego – wymiana dachu nad segmentem A Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej”.
3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
4. Sprawy różne.

                                                                Streszczenie posiedzenia:

Ad. pkt. 1. Przyjęcie projektów uchwał Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie:

a) ustalenia godzin pracy i dyżurów aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na 2013 rok.(załącznik nr 2)

        Powyższy projekt uchwały przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur. Wyjaśnił, że zgodnie z art. 94 ust 2 ustawy Prawo farmaceutyczne, Rada Powiatu Skarżyskiego po zasięgnięciu opinii samorządu aptekarskiego oraz opinii wójtów (prezydentów miast, burmistrzów) gmin z terenu powiatu, ustala rozkład godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu.
       Kielecka Okręgowa Rada Aptekarska uchwałą Nr 15/12 z dnia 29 listopada 2012 roku pozytywnie zaopiniowała rozkład czasu aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego. Rozkład czasu pracy aptek ogólnodostępnych uzyskał również pozytywną opinię prezydenta, burmistrza i wójtów gmin z terenu powiatu.
       Wicestarosta dodał również, że godziny pracy aptek zostały dostosowane do potrzeb ludności, zapewniając dostępność świadczeń w godzinach nocnych oraz w niedziele święta i dni wolne od pracy, co jest zgodne z art. 94 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm).

        Przewodniczący poddał pod głosowanie przyjęcie przedmiotowego projektu uchwały:
 za głosowało 5 osób (Starosta – Pan Michał Jędrys, Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur oraz Członkowie Zarządu: Pan Zenon Nowakowski, Pan Stanisław Dymarczyk oraz Pani Katarzyna Bilska).  

        Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął projekt uchwały w powyższej sprawie.

b) trybu udzielania i rozliczania przez Powiat Skarżyski dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania.(załącznik nr 3)

        Referujący: Członek Zarządu Powiatu – Pan Zenon Nowakowski. Poinformował, że zmiana uchwały Nr 316/XLVII/2009 Rady Powiatu Skarżyskiego z dnia 17 grudnia 2009 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania przez Powiat Skarżyski dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania wiążę się z koniecznością dostosowania jej zapisów do obowiązującego prawa.
        Nadmienił, że ustawa z dnia 27 lipca 2012 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012 r. poz. 979), wprowadza od 1 stycznia 2013 r. zapis, według którego otrzymanie dotacji na ucznia szkół, w których nie jest realizowany obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, uzależnione jest od jego uczestnictwa w co najmniej 50 % obowiązkowych zajęć edukacyjnych w danym miesiącu. Zmiana ustawy o systemie oświaty doprecyzowała również sposób dotowania szkół niepublicznych w miesiącach lipcu i sierpniu oraz wskazała metodę dotowania szkół niepublicznych prowadzących kwalifikacyjne kursy zawodowe.
W niniejszej uchwale doprecyzowano również sposób przekazywania dotacji szkołom niepublicznym do chwili ustalenia miesięcznych kwot dotacji na dany rok budżetowy.

        Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął projekt uchwały w powyższej sprawie.

Ad. pkt. 2. Podjęcie uchwał Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie:

a) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej” (załącznik nr 4)
b) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego” (załącznik nr 5)
c) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”(załącznik nr 6)
d) zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego – wymiana dachu nad segmentem A Zespołu Opieki zdrowotnej w Skarżysku  - Kamiennej”(załącznik nr 7)

        Powyższe projekty uchwał przedstawił Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur.

        Członkowie Zarządu Powiatu nie wnieśli uwag oraz jednogłośnie podjęli powyższe uchwały, głosując na każdą odrębnie.

Ad. pkt. 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.

        Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur przedstawił pismo Zespołu ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji (załącznik nr 8) skierowane do Zarządu Powiatu z prośbą firmy Freedom – wykonawcy termomodernizacji budynku administracyjno - biurowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej o przedłużenie terminu zakończenia w/w inwestycji do dnia 21 grudnia 2012 roku.
       Prośba powyższa została umotywowana tym, że obiekt jest w ciągłym użytkowaniu i ze względu na panujące warunki atmosferyczne prace mogą być prowadzone jedynie w taki sposób, aby nie zakłócać pracy w budynku. Wymiana stolarki okiennej prowadzona jest tylko we wskazanych na chwilę obecną pomieszczeniach, które mogą być na jakiś czas opuszczone przez pracowników ZOZ. Ponadto wymiana zaworów przedgrzejnikowych może odbywać się tylko w dni wolne od pracy, ponieważ zachodzi konieczność wyłączenia instalacji centralnego ogrzewania, a przy obecnej temperaturze zewnętrznej temperatura w pomieszczeniach byłaby za niska i uniemożliwiałaby pracę pracownikom szpitala.

       Zarząd Powiatu wyraził zgodę na przedłużenie terminu zakończenia zadania pn. „Termomodernizacja budynku administracyjno – biurowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej” do dnia 21.12.2012 roku.

         Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk przedstawił Protokół Nr 2/2012 z posiedzenia Komisji Likwidacyjnej (załącznik nr 9) powołanej w celu dokonania oceny przydatności pojazdów nabytych przez Powiat w drodze orzeczeń sądowych o przepadku pojazdów. Protokół dotyczy pojazdu marki Honda CIVIC o numerze rejestracyjnym TKN 27XV, wobec którego został orzeczony przypadek na rzecz Powiatu Skarżyskiego na podstawie prawomocnego Postanowienia Sądu Rejonowego w Skarżysku – Kamiennej.
         Zgodnie z oceną techniczną nr 1006/2012 z dnia 24 października 2012 r. sporządzoną przez biegłego, pojazd został wyceniony na kwotę 150 zł brutto. Z oceny technicznej wynika, że naprawa pojazdu jest technicznie i ekonomicznie nieuzasadniona, ponieważ stopień uszkodzenia pojazdu przekracza 70 %. Pojazd jest odpadem i stanowi złom. Przychód wynikający z przekazania pojazdu na podstawie zawartej umowy wynosi 100 zł.
        Komisja, której przewodniczącym był Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk uznała, że korzystniejszym będzie oddanie pojazdu do kasacji niż jego sprzedaż, co wynika z następujących uwarunkowań:
1. W celu sprzedaży należy ogłosić przetarg, który poniesie za sobą koszty związane z jego ogłoszeniem. Przy założeniu, że na ogłoszenie potrzeba czasu 14 dni, dodatkowa kwota wyniesie 309,69 zł brutto,
2. Do czasu rozstrzygnięcia przetargu i odbioru pojazdu Powiat ponosić będzie koszty związane z jego przechowywaniem (22,14 zł brutto za dobę),
3. Poprzez sprzedaż pojazdu, a nie jego złomowanie Powiat pozbawia możliwości wystąpienia o dopłatę do recyklingu pojazdów. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przewiduje dopłatę w wysokości 4.000 zł dla gmin i powiatów, które dokonują recyklingu pojazdów.

         Zarząd Powiatu jednogłośnie zaakceptował sposób likwidacji w/w pojazdu zgodnie z protokołem Komisji Nr 02/2012 z dnia 10.12.2012 roku w sprawie likwidacji pojazdu marki Honda Civic o numerze rejestracyjnym TKN 27XV.

      Członek Zarządu – Pan Stanisław Dymarczyk zapoznał zebranych z pismem Prezydenta Miasta (załącznik nr 10), w którym przedstawiono nową propozycję dotyczącą przystąpienia przez Powiat Skarżyski do projektu „Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku – Kamiennej – etap I” oraz sfinansowania 60 % wydatków poniesionych celem nabycia działki zajętej pod ulicę Sportową w części niezbędnej dla potrzeb projektu.
       Starosta – Pan Michał Jędrys poinformował, iż wszystkie zainicjowane przez służby Powiatu Skarżyskiego postępowania, o których Prezydent został poinformowany w korespondencji, prowadzące do przejęcia przedmiotowej nieruchomości w trybie bezpłatnym są ze wszech miar zasadne, zarówno pod względem ekonomicznym jak i społecznym, dlatego w pierwszej kolejności należy wykorzystać możliwość nieodpłatnego przejęcia tejże nieruchomości, co jednocześnie nie wyklucza podjęcia w przyszłości innych działań.

        Po dokonaniu szczegółowej analizy wszystkich możliwych rozwiązań, Zarząd Powiatu Skarżyskiego podtrzymuje decyzję o przejęciu prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynku jako działka 1/9 o powierzchni 3,9997 ha (obręb Młodzawy, arkusz mapy 80) w sposób nieodpłatny.

     Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Łakomiec przedstawiła pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego (załącznik nr 11) zawierające prośbę o zajęcie stanowiska w sprawie zakupu drzwi antywłamaniowych na potrzeby Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
      Przewodnicząca Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności poinformowała, że drzwi antywłamaniowe, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych mają zapewnić skuteczną ochronę pomieszczenia, w którym przechowywane są akta zawierające dane osobowe i medyczne.
        Naczelnik poinformował, że drzwi antywłamaniowe znajdują się w budynku przy ul. Sikorskiego 20. Można je zdemontować i zamontować w budynku przy ul. Plac Floriański 1 na potrzeby Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
         Starosta – Pan Michał Jędrys poinformował, że nie ma możliwości demontażu w/w drzwi i zaproponował aby przeanalizować możliwości zakupu nowych, w ramach budżetu jednostki.

        Zarząd Powiatu uznał powyższe za zasadne. Zobowiązał Skarbnika Powiatu do przeanalizowania możliwości zakupu nowych drzwi w ramach budżetu Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.

            Sekretarz Powiatu – Pani Małgorzata Łakomiec przedstawiła pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego (załącznik nr 12), w którym zwrócono się z prośbą do Zarządu Powiatu o zajęcie stanowiska w sprawie ustalenia opłat i terminu płatności za użytkowanie powierzchni w budynku przy ul. Plac Floriański 1 zajmowanej przez jednostki Starostwa Powiatowego tj. Poradnię Psychologiczno – Pedagogiczną oraz Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie. Zaproponowano, aby zawrzeć umowy użyczenia lokali z w/w jednostkami, które ponosić będą jedynie koszty związane z utrzymaniem budynku zgodnie z kalkulacją kosztów dołączoną do pisma.

        Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na bezpłatne użyczenie lokali w budynku przy ul. Pl. Floriański 1 na potrzeby Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

       Skarbnik Powiatu – Pani Monika Gębska przedstawiła pismo Wydziału Finansowego (załącznik nr 13), w którym poinformowano o konieczności dokonania przeniesień w planie wydatków:

Zwiększenia:

· Dz. 020 rozdz. 02002 § 4010 kwota zł : 6.075

· Dz. 750 rozdz. 75020 § 4010 kwota zł: 360.000

· Dz. 750 rozdz. 75020 § 4110 kwota zł: 55.000

· Dz. 750 rozdz. 75020 § 4120 kwota zł: 7.500

· Dz. 757 rozdz. 75702 § 8010 kwota zł: 3.000

· Dz. 757 rozdz. 75702 § 8110 kwota zł: 14.705

· Dz. 757 rozdz. 75704 § 8020 kwota zł: 10.295

                                                        RAZEM: 456.575

Zmniejszenia:

· Dz. 600 rozdz. 60014 § 2310 kwota zł: 40.000

· Dz. 600 rozdz. 60014 § 4010 kwota zł: 20.000

· Dz. 600 rozdz. 60014 § 4040 kwota zł: 6.596

· Dz. 600 rozdz. 60014 § 4610 kwota zł: 12.400

· Dz. 600 rozdz. 60014 § 4300 kwota zł: 84.304

· Dz. 700 rozdz. 70005 § 4260 kwota zł: 20.000

· Dz. 700 rozdz. 70005 § 4300 kwota zł: 3.000

1. Dz. 710 rozdz. 71014 § 4300 kwota zł: 10.000

· Dz. 710 rozdz. 71014 § 4610 kwota zł: 10.000

· Dz. 852 rozdz. 85201 § 2320 kwota zł: 14.979

· Dz. 852 rozdz. 85204 § 2320 kwota zł: 20.000

· Dz. 853 rozdz. 85321 kwota zł: 106.806

· Dz. 852 rozdz. 85204 kwota zł: 108.490

                                                        RAZEM: 456.575

W uzasadnieniu nadmieniono, że zwiększenia w planie finansowym wynikają z konieczności zapłaty wszystkich zobowiązań wobec pracowników, ZUS oraz Urzędu Skarbowego w miesiącu grudniu, by zobowiązania z tego tytułu nie przechodziły na rok następny oraz w celu zabezpieczenia środków na realizację kosztów obsługi długu. Oprocentowanie jest zmienne wynikające ze zmiany stawki WIBOR i nie da się dokładnie określić przy planowaniu, jaka kwota będzie potrzebna na ten cel.
Niedobory zostaną pokryte z nadwyżek w planie w Starostwie Powiatowym oraz w innych jednostkach organizacyjnych powiatu po przeanalizowaniu sprawozdań RB-28S na dzień 30.11.2012 r. i prognozowanych wydatków w grudniu. Nadwyżki wynikają przede wszystkim z otrzymania dotacji celowych Wojewody Świętokrzyskiego na wydatki, które planowane były ze środków własnych oraz z oszczędności na kosztach zimowego utrzymania dróg powiatowych i środkach przekazywanych do innych powiatów na dzieci umieszczone w placówkach opiekuńczo – wychowawczych i rodzinach zastępczych poza naszym powiatem.

          Zarząd Powiatu wyraził zgodę na dokonanie przeniesień w planie wydatków, zgodnie z powyższym pismem.

        Skarbnik Powiatu – Pani Monika Gębska przedstawiła pismo Dyrektora Zespołu Placówek Opieki Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” (załącznik nr 14)  z prośbą o zwiększenie planu wydatków w § 4110 – „składki na ubezpieczenia społeczne” o kwotę 5 400 zł.
        Dyrektor poinformowała, że brak środków w tym paragrafie spowodowane jest zwiększeniem wysokości składek rentowych na ubezpieczenie społeczne (wzrost o 2% od lutego 2012 r.). Skutek zmian w skali roku to kwota 12 659 zł. Ze środków bieżących przesunięto kwotę 1 024 zł na opłacenie składek. Ponadto na opłacanie składek społecznych pragniemy przeznaczyć niewykorzystane środki z Dz. 852 rozdz. 85220 – Jednostki specjalistycznego poradnictwa, mieszkania chronione i ośrodki interwencji kryzysowej w kwocie 3 297 zł.
        Skarbnik – Pani Monika Gębska poinformowała, że po przeanalizowaniu planu budżetowego na 2012 rok placówka posiada niewykorzystane środki na paragrafie 4010 - „Wynagrodzenia osobowe”, które można przenieść na zabezpieczenie zobowiązań
(paragraf 4110).

       Po zapoznaniu się z pismem Dyrektora Zespołu Placówek Opieki Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań” oraz po wysłuchaniu szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Skarbnika Powiatu – Panią Monikę Gębską Zarząd Powiatu Skarżyskiego podjął decyzję o przeniesieniu kwoty 5 400 zł z Dz. 852 rozdz. 85201 § 4010 - „Wynagrodzenia osobowe pracowników” na Dz. 852 rozdz. 85201 § 4110 - „Składki
na ubezpieczenia społeczne”.

 

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu.

 

   Protokołowała                                  Przewodniczący Zarządu
                                                                Powiatu Skarżyskiego

Magdalena Jakubiak                                   Michał Jędrys

 

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:

1.      W. Mazur ……………………..
2.      Z. Nowakowski ……………….
3.      S. Dymarczyk …………………
4.      K. Bilska ………………………

Załączników : 14

Załącznik nr 1– lista obecności
Załącznik nr 2– projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie ustalenia godzin pracy
i dyżurów aptek ogólnodostępnych na terenie powiatu skarżyskiego na 2013 rok
Załącznik nr 3– projekt uchwały Rady Powiatu Skarżyskiego w sprawie trybu udzielania i rozliczania przez Powiat Skarżyski dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystania.
Załącznik nr 4– uchwałą Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Skarżysku – Kamiennej”
Załącznik nr 5– zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ”Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego”
Załącznik nr 6 – zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zagospodarowanie terenu wokół budynku starostwa Powiatowego”
Załącznik nr 7 – zatwierdzenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej będącego własnością Powiatu Skarżyskiego – wymiana dachu nad segmentem A Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej”
Załącznik nr 8 – pismo Zespołu ds. Zamówień Publicznych, Pozyskiwania Funduszy i Inwestycji z dnia 07.12.2012 r.
Załącznik nr 9 – protokół Nr 02/2012 z posiedzenia Komisji Likwidacyjnej z dnia 10 grudnia 2012 r.
Załącznik nr 10 – pismo Prezydenta miasta Skarżyska – Kamiennej z dnia 7.12.2012 r.
Załącznik nr 11– pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 5.12.2012 r.
Załącznik nr 12– pismo Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego z dnia 5.12.2012 r.
Załącznik nr 13– pismo wydziału Finansowego z dnia 10.12.2012 r.
Załącznik nr 14– pismo Zespołu Placówek Opieki Wychowania i Interwencji Kryzysowej „Przystań”
z dnia 29.11.2012 r.


Data wytworzenia : 2013-01-07 11:39 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2013-01-07 11:39 Osoba udostępniająca na stronie : Magdalena Jakubiak Data ostatniej modyfikacji : 2013-01-07 Osoba modyfikująca : Magdalena Jakubiak

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html