BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Protokół Nr 14/2013 z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego z dnia 29 marca 2013 roku.

Drukuj
1 2 3

Protokół Nr 14/2013
z posiedzenia Zarządu Powiatu Skarżyskiego

z dnia 29 marca 2013 r.

 

W posiedzeniu udział wzięli:

Członkowie Zarządu Powiatu:

1. Michał Jędrys               - Starosta
2. Waldemar Mazur          - Wicestarosta
3. Stanisław Dymarczyk   - Członek Zarządu Powiatu
4. Katarzyna Bilska          - Członek Zarządu Powiatu

Stali uczestnicy posiedzenia:

1. Monika Gębska            - Skarbnik Powiatu
2. Małgorzata Nosowicz    -  Rzecznik Prasowy

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
Posiedzeniu przewodniczył Starosta – Pan Michał Jędrys
Posiedzenie protokołowała: Karolina Radkiewicz – pomoc administracyjna w Wydziale OZ.

Porządek posiedzenia:

1. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok.
2. Przyjęcie informacji o stanie mienia Powiatu Skarżyskiego.
3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.
4. Sprawy różne.

Streszczenie posiedzenia:

Starosta – Pan Michał Jędrys powitał zebranych oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.

Zarząd Powiatu przyjął proponowany porządek posiedzenia.

Ad. pkt. 1. Podjęcie uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie: wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok. (załącznik nr 2)

Skarbnik – Pani Monika Gębska wyjaśniła zebranym, że zmiany wprowadzone w uchwale wynikają z konieczności zabezpieczenia środków na zapłatę podatku VAT do Urzędu Skarbowego.

Zarząd Powiatu nie wniósł uwag i jednogłośnie podjął powyższą uchwałę.

Ad. pkt. 2. Przyjęcie informacji o stanie mienia Powiatu Skarżyskiego (załącznik nr 3)

Wicestarosta – Pan Waldemar Mazur zapoznał zebranych z informacją o stanie mienia Powiatu Skarżyskiego przygotowaną przez Wydział Organizacyjno-Administracyjny Starostwa Powiatowego.

Zarząd Powiatu przyjął powyższą informację do wiadomości.

Ad. pkt. 3. Rozpatrzenie pism skierowanych do Zarządu Powiatu.

          Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski zapoznał zebranych z pismem dyrektora Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych (załącznik nr 4), w którym odniesiono się do zaleceń pokontrolnych opracowanych po wizytacji placówki przez referującego.
          W piśmie nadmieniono, iż po przeprowadzonej kontroli Pani dyrektor wydała zarządzenie w celu naprawienia wskazanych nieprawidłowości w oznaczonym terminie. Podkreślono, iż przekazania magazynowanych przez szkołę rzeczy odbywają się na bieżąco, ostatnio były to zastawy stołowe dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Wychowawczych oraz regały na użytek Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Również sprzęt komputerowy i elektroniczny jest, w miarę możliwości, oddawany do utylizacji. Natomiast kasacja sprzętu szkolnego (ławki, krzesła, szafy, biurka) wymaga, zgodnie z przepisami prawa, nakładów finansowych, np. za wywóz na wysypisko.
         W związku z powyższym dyrektor zwróciła się do Zarządu Powiatu z prośbą o wyrażenie zgody na wydanie zgłaszającym się chętnym osobom prywatnym zniszczonych i wybrakowanych mebli szkolnych, niekoniecznie szkołom i placówkom szkolnym.

            Zarząd Powiatu przyjął do wiadomości informacje zawarte w powyższym piśmie, jednakże wstrzymał się od podjęcia decyzji w sprawie przekazania osobom prywatnym mebli szkolnych do czasu przeprowadzenia w Zespole Szkół Transportowo-Mechatronicznych kontroli audytowej inwentaryzacji sprzętu przeprowadzonej w roku ubiegłym. Ponadto zadecydowano o powołaniu komisji inwentaryzacyjnej, w skład której wejdą pracownicy starostwa, celem dokonania pełnego spisu majątku szkoły.

            Członek Zarządu – Pan Zenon Nowakowski poinformował, że wpłynęło pismo Stowarzyszenia Fotograficznego FOTOWIZJE (załącznik nr 5), w którym zwrócono się
 z prośbą o dofinansowanie, planowanej na początek kwietnia, wystawy fotograficznej pod tytułem „Piękna nasza Polska cała”  w kwocie 160 zł.

            Zarząd Powiatu jednogłośnie wyraził zgodę na dofinansowanie powyższego przedsięwzięcia w kwocie 160 zł. Środki finansowe zostaną przeznaczone z Dz. 750 rozdz. 75075.

Ad. pkt. 4. Sprawy różne.

            Starosta – Pan Michał Jędrys przedstawił wniosek sporządzony przez Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami w sprawie: GG-II.680.2.3.11.2013 (załącznik nr 6) dotyczący:

  • sprostowania w księdze wieczystej KI1R/00010563/9 oznaczenia nieruchomości przez ujawnienie podziału działki nr 476 o powierzchni 4,3257 ha położonej w Skarżysku-Kamiennej (obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 27) na działki: nr 476/1 o powierzchni 0,0143 ha i nr 476/2 o powierzchni 4,3114 ha na podstawie mapy sytuacyjnej podziału nieruchomości przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starosty Skarżyskiego pod numerem 2019-41/2012 w dniu 15.06.2012r. oraz decyzji Starosty Skarżyskiego z dnia 09.08.2012r. znak: AB.6740.2.1.2012.KP.,
  • odłączenia z księgi wieczystej KI1R/00010563/9 nieruchomości położonej
    w Skarżysku-Kamiennej (obręb 4 Kamienna, arkusz mapy 27) działki: nr 476/1
    o pow. 0,0143 ha i przyłączenie do księgi wieczystej KI1R/00033872/5, w której
    w dziale II będzie widniał zapis „Powiat Skarżyski – własność, Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej – trwały zarząd”.

Zarząd Powiatu jednogłośnie zaakceptował powyższe wnioski.

Na tym zakończono posiedzenie Zarządu.

 

   Protokołowała                                                                     Przewodniczący Zarządu

                                                                                                  Powiatu Skarżyskiego

Karolina Radkiewicz                                                                      
                                                                                                        Michał Jędrys

Podpisy Członków Zarządu Powiatu:

1. W. Mazur………………………
2. S. Dymarczyk …………………
3. Z. Nowakowski
4. K. Bilska ………………………

Załączników : 6

Załącznik nr 1 – lista obecności
Załącznik nr 2 –. projekt uchwały Zarządu Powiatu Skarżyskiego w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie powiatu na 2013 rok
Załącznik nr 3 – informacja o stanie mienia Powiatu Skarżyskiego
Załącznik nr 4 – pismo dyrektora Zespołu Szkół Transportowo-Mechatronicznych z dn. 21.03.2013r.
Załącznik nr 5 – pismo Stowarzyszenia Fotograficznego FOTOWIZJE z dn. 18.03.2013.
Załącznik nr 6 – pismo Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru Gospodarki Nieruchomościami znak GG-II.680.2.3.11.2013

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2013-04-22 12:08 Autor : Zarząd Powiatu Data publikacji : 2013-04-22 12:08 Osoba udostępniająca na stronie : Magdalena Jakubiak Data ostatniej modyfikacji : 2013-04-22 Osoba modyfikująca : Magdalena Jakubiak

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html