Ogłoszenie o zmówieniu
Skarżysko-Kamienna: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla działek położonych w obrębie Jęgrzna, gmina Łączna
Numer ogłoszenia: 401342 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla działek położonych w obrębie Jęgrzna, gmina Łączna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla działek położonych w obrębie Jęgrzna gmina Łączna, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 38/2, 45, 39, 129, 130, 133, 41, 21, 137/4, 137/6, 138, 139,140, 141, 142/5, 142/7, 143/2, 144/2, 145/2, 159/1, 148/4, 32/4, 31/2, 62/6, 65, 17/2, 127/2, 161/2, 162, 163, 513, 512, 127/2, 69/1, 71/1, 71/2, 75, 76, 77, 128, 80, 81, 169/1, 171/1, 173/1, 181, 183, 187/2, 96, 100, 207, 116, 131/1, 131/3, 132/1, 134/1, 135/2, 136/1, 137/3, 137/5, 142/4, 142/6, 143/1, 144/1, 145/1, 157/8, 157/6, 156/3, 155/1, 150/1, 148/5, 148/3, 147/1, 146/1, 145/1, 157/8, 159/1, 161/1, 189/1, 191/1, 193/1, 195/1, 197/1, 199/1, 201/1, 203/1, 205/1, 209/1, 211/1, 213/1, 215/1, 219/1, 221/1, 223/1 (94 sztuki) w celu wydzielenia z przedmiotowych działek istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 0591T (nr ewid. działek126/1 i 126/2) w kilometrze 3+180 do km 5+136,22. Niniejsze opracowanie posłuży do uzyskania decyzji zatwierdzającej podział oraz sporządzenia umowy przeniesienia własności części działek zajętych pod pas drogowy na zarządcę drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wytyczne wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikami: 1. Inwentaryzacja powykonawcza drogi w gminie Łączna. 2. Projekt budowlany przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 0591T (15891) w m. Jęgrzna od km 3+180,00 do km 5+136,22..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy (zawartego w Formularzu Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Ofertowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) zmiany ceny brutto za wykonywane zamówienia publiczne w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT, b) zmian ilości lub numerów ewidencyjnych działek podlegających podziałowi (wydzieleniu pod pas drogowy) gdy taka konieczność zaistnieje w trakcie realizacji umowy. W przypadku gdy ilość działek zostanie zmniejszona lub zwiększona wynagrodzenie może ulec odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu przy zachowaniu ceny jednostkowej podanej w ofercie; c) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przed zawarciem umowy, a które wpływają na niemożność dochowania terminu określonego w umowie, w tym z powodu przyczyn wymienionych w pkt. b (potrzeba wykonania podziału większej ilości działek niż określona w umowie).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.skarzyski.ibip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20, tel./fax: 41 25-24-451.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego mieszcząca się w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 413 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów