BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i realizacja obozu językowego

Drukuj
1 2 3
Numer ogłoszenia: 159920 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja obozu językowego w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 14-dniowego obozu językowego (język angielski) dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych (12 osób) i gimnazjów (5 osób) w wieku od 16 do 20 lat. Usługa obejmuje: 1. Zapewnienie ośrodka szkoleniowego. 2. Zapewnienie zakwaterowania z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniach. 3. Zapewnienie wyżywienia, serwisu kawowego z poczęstunkiem podczas szkoleń. 4. Zapewnienie przejazdu wszystkich uczestników szkolenia 5. Pokrycie kosztów ubezpieczenia uczestników. 6. Zapewnienie w razie konieczności opieki pielęgniarskiej i medycznej. 7. Zapewnienie nieodpłatnego 2-dniowego pobytu w czasie trwania szkolenia dwóm osobom - członkom personelu projektu w celu przeprowadzenia monitoringu i kontroli realizacji usługi. 8. Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, prezentacji multimedialnych, certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia. 9. Przygotowanie programu zajęć dodatkowych. 10. Zapewnienie kadry obozu. 11. Zapewnienie opiekuna grupy na czas przejazdu do i z ośrodka. 12. Przeprowadzenie zajęć szkoleniowych. 13. Przeprowadzenie ewaluacji szkolenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający wymaga od Wykonawcy składającego ofertę wykazania, że: 1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą (lektorem), który posiada następujące wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie: - posiada wykształcenie wyższe kierunkowe (filologia angielska, lingwistyka lub Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych), oraz - posiada przygotowanie pedagogiczne uprawniające do nauczania, oraz - posiada minimum dwuletnie (rok szkolny) doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego. 2) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą (lektorem), będącym native speakerem, który posiada minimum roczne (rok szkolny) doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w polskiej szkole. 3) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika obozu tj. osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub innego kursu dającego równoważne uprawnienia. 4) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do opieki nad osobami niepełnoletnimi, tj. osobą będącą: a) czynnym zawodowo nauczycielem lub b) osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu kursu dla wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży lub innego kursu dającego równoważne uprawnienia lub c) trenerem lub instruktorem sportowym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wychowawcy i lektora lub kierownika obozu i lektora przez jedną osobę (z wyłączeniem native speakera, który nie może pełnić funkcji wychowawcy ani kierownika).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 2) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 3) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 4) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów realizacji obozu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 15:00, miejsce: 26-110 Skarżysko - Kamienna ul. Tysiąclecia 22 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2011-06-15 02:00 Autor : Bożena Burchart Data publikacji : 2011-06-15 02:00 Osoba udostępniająca na stronie : Bożena Burchart Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-09 Osoba modyfikująca : Małgorzata Łakomiec

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html