Ogłoszenie o zamówieniu - Organizacja i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych oraz hipoterapii w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START
Organizacja i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych oraz hipoterapii w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 141354 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2521953, faks 041 2521953 w. 19.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprskarzysko.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych oraz hipoterapii w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie turnusów rehabilitacyjnych oraz hipoterapii w ramach projektu systemowego pn: DOBRY START, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Skarżysku - Kamiennej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamówienie podzielone jest na trzy części: Część 1 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Grupy 5 Część 2 - Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Grupy 6 Część 3 - Organizacja hipoterapii dla Grupy 5.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2.
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie się przez Wykonawcę uprawnieniami do organizowania turnusów rehabilitacyjnych, zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 214, poz. 1407 ze zm.) - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 1 ORAZ CZĘŚĆ 2.
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu hipoterapii dla grup w których brało udział każdorazowo co najmniej 20 osób niepełnosprawnych. - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 3. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla Wykonawców składających ofertę na Część 1 oraz Część 2.
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wykazała, że: dysponuje co najmniej 4 końmi odpowiednio przygotowanymi do pracy przy hipoterapii oraz posiada właściwie przygotowany teren do prowadzenia hipoterapii i niezbędny sprzęt (dotyczy Wykonawców składających ofertę na Część 3) 5) posiada właściwie przygotowany teren do prowadzenia hipoterapii i niezbędny sprzęt. - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 3
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wykazał, że: 1) dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu, to jest osobami o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2 lit. a-f rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694): a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne, f) psycholog lub lekarz psychiatra oraz opiekuna grupy. - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 1 2) dysponuje kadrą gwarantującą prawidłową realizację programu turnusu, to jest osobami, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2 lit. a-d oraz g rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694): a) kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, b) pielęgniarka, c) specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, d) specjalista do spraw rekreacji, e) tłumacz języka migowego - DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 2 3) dysponują kadrą gwarantującą prawidłową realizację hipoterapii, tj.: a) co najmniej 4 osobami posiadającymi ukończony i potwierdzony legitymacją kurs instruktorów rekreacji ruchowej ze specjalnością hipoterapii, b) co najmniej 1 lekarz, c) opiekun grupy DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTĘ NA CZĘŚĆ 3
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru ośrodków przyjmujących grupy turnusowe
prowadzonego przez właściwego wojewodę.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT
Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3) Zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tysiąclecia 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna Sekretariat.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 14-dniowego pobytu na turnusie rehabilitacyjnym dla 34 osób niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób) w wieku od 18 do 55 lat z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia. oraz ich 19 opiekunów (zgodnie ze wskazaniami lekarza)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 80
2. Program turnusu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja turnusu rehabilitacyjnego dla Grupy 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 15 osób w wieku od 18 do 64 lat, osoby niepełnosprawne z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (14 osób) i znacznym (1 osoba) z następującymi dysfunkcjami: - dysfunkcje narządu słuchu, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), - dysfunkcje narządu wzroku. Są to członkowie Polskiego Zawiązku Głuchych (PZG) wraz z opiekunami (3 osoby), zgodnie ze wskazaniami lekarza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 80
2. Program turnusu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja hipoterapii dla Grupy 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 7-dniowego pobytu z hipoterapią dla 34 osób w wieku od 18 do 55 lat, niepełnosprawnych z orzeczoną niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym (19 osób) i znacznym (15 osób) z następującymi dysfunkcjami: - upośledzenie umysłowe - dysfunkcje neurologiczne, - choroba psychiczna, - epilepsja, - dysfunkcje narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózku inwalidzkim), - schorzenia układu oddechowego, - schorzenia układu krążenia. oraz pobytu 15 opiekunów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 90
2. Status Ośrodka Patronackiego Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego - 10
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.
Wyświetl większą mapę
Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30
plac Floriański 1 (I piętro)
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879
Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)
Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje
Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)
2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP
3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje
Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:
info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html
Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:
info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html
Strony BIP gmin powiatu skarżyskiego:
Gmina Bliżyn
Gmina Łączna
Miasto Skarżysko - Kamienna
Gmina Skarżysko Kościelne
Miasto i Gmina Suchedniów