BIP Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o zamówieniu na zimowe utrzymanie chodników oraz pozimowe sprzątanie chodników w ciągach dróg powiatowych

Drukuj
1 2 3

Skarżysko-Kamienna: Zimowe utrzymanie chodników oraz pozimowe sprzątanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w okresie luty-kwiecień 2010 r.
Numer ogłoszenia: 18798 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników oraz pozimowe sprzątanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej w okresie luty-kwiecień 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników oraz pozimowe sprzątanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska- Kamiennej w okresie luty-kwiecień 2010 r. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zimowe utrzymanie chodników, w tym: - oczyszczenie powierzchni chodników na szerokości min 1,5 m - zgarnianie śniegu, - likwidację śliskości, zlodowacenia, gołoledzi, śliskości pośniegowej i błota pośniegowego, - wywożenie nadmiaru śniegu 2. Pozimowe sprzątanie chodników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz chodników do odśnieżania oraz pozimowego sprzątania określa załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia/nie spełnia. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp). W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp ustawy wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Konarskiego 20 Tel.: 0-41 25-24-451 Fax: 0-41 25-24-451.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


Załączniki do pobrania


Data wytworzenia : 2010-01-21 01:00 Autor : Ewa Kasprzyk Data publikacji : 2010-01-21 01:00 Osoba udostępniająca na stronie : Ewa Kasprzyk Data ostatniej modyfikacji : 2012-08-03 Osoba modyfikująca : Ewa Kasprzyk

ePUAP

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kam.
ul.Konarskiego 20
26-110 Skarżysko-Kam.


Wyświetl większą mapę

Godziny pracy:
poniedziałek
od 8:00 do 16:00
wtorek - piątek
od 7:30 do 15:30



Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
plac Floriański 1 (I piętro)

Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek 8.30-15.30
wtorek 8.00-13.00
środa nieczynne
czwartek8.00-13.00
piątek 8.00-13.00
 

Spis numerów telefonicznych Starostwa



NIP Powiatu: 663-18-43-857
NIP Starostwa: 663-16-10-202
Regon Powiatu: 291009410
Regon Starostwa: 291018879

Numery kont bankowych (Getin Noble Bank SA)

Powiat Skarżyski
1. Konto: 06 1560 0013 2868 2085 4870 0001
- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych
- subwencje

Starostwo Powiatowe
1. Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
- najem, dzierżawa,
- opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- wyrysy, wypisy,
- rachunki (dot. map geodezyjnych)

2. Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
- wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
- dzierżawa gruntów SP

3. Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
- wadia i kaucje

Sprawdź, czy prawo jazdy jest gotowe do odbioru:

info-car.pl/infocar/prawo-jazdy/sprawdz-status.html

Sprawdź, czy dowód rejestracyjny jest gotowy do odbioru:

info-car.pl/infocar/dowod-rejestracyjny/sprawdz-status.html