Skarżysko-Kamienna: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego
Numer ogłoszenia: 132774 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Skarżyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą z recyklera na terenie powiatu skarżyskiego w 2010 r. Zamówienie składa się z niżej wymienionych części: Część 1: Remonty cząstkowe na terenie miasta Skarżysko-Kamienna - strefa I, w ilości ok. 340 m 2 masą z recyklera Wykaz dróg - strefa I stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji. Część 2: Remonty cząstkowe na terenie miasta Skarżysko-Kamienna - strefa II, w ilości ok. 340 m 2 masą z recyklera Wykaz dróg - strefa II stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji Część 3: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie gmin: Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne, Suchedniów, , w ilości około 550 m2 remontu masą z recyklera. Wykaz dróg- drogi powiatowe na terenie gmin Bliżyn, Łączna, Skarżysko Kościelne, Suchedniów stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii wykonania robót. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót określone są w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych: D-01.02.08 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na za pomocą mieszanki mineralno - bitumicznej z recyklera D - M-00.00.00 Wymagania ogólne. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych zlecane będą sukcesywnie według potrzeb i określane przez Zamawiającego na bieżąco w zleceniu. Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia do natychmiastowego przystąpienia do wykonywania remontów i zakończenia ich w terminie określonym każdorazowo w zleceniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający dopuszcza, w okresie obowiązywania umowy, zwiększenie ilości wskazanego zakresu robót do 30 % dla każdej części, w zależności od potrzeby oraz w miarę posiadanych środków finansowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza, w okresie obowiązywania umowy, zwiększenie ilości wskazanego zakresu robót do 30 % dla każdej części, w zależności od potrzeby oraz w miarę posiadanych środków finansowych. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy na pisemny uzasadniony wniosek Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku pod warunkiem, gdy wskazana osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy nie będzie wymagała sporządzania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 412 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie